ריצוף שיש פנים

ריצוף שיש פנים יכול להיות הפתרון המושלם בשבילכם שיענה על כל הצרכים שלכם בין אם אתם מתכננים לעבור דירה או למשרד חדש, או מעוניינים בשיפוץ נקודתי.
ריצוף שיש פנים מגיע בשלל צבעים, תצורות וטקסטורות מה שהופך אותו לחומר גלם נח מאד לעיצוב חללי פנים של בתים ומשרדים וקל מאד להתאים אותו לכל סגנון עיצובי בו אתם חפצים, לכן ניתן להשתמש בריצוף שיש לכל חללי הבית: הסלון, חדרי אמבטיה, מטבח, מדרגות ועוד.

כשבוחרים בריצוף שיש לבית דבר אחד בטוח, הבית שלכם כבר לא יראה אותו דבר, מיד בסיום השיפוץ תרגישו שינוי אדיר באנרגיות ובאווירה בבית ותראו איך הבית שלכם הפך בן רגע לתכשיט דקורטיבי, יוקרתי ומרשים המושך אליו תשומת לב רבה בזכות הדומיננטיות שהכנסתם לו.

  • ריצוף פנים שיש טרוירטין

מלבד העיצוב המהפנט של השיש יש לו עוד תכונות רבות שרק מחזקות את הבחירה בו לריצוף פנים:

עמידות שמחזיקה לאורך שנים

– עובדתית שיש הוא חומר גלם ששורד את מבחן הזמן ולאורך כל ההיסטוריה נהגו להשתמש בשיש לפיסול ובנייה של כנסיות וארומונות שעומדות איתנות עד היום, אחת מיצירות השיש המוכרות ביותר בעולם היא פסל דוד של מיכלאנג’לו.

מקוריות

– אבן שיש מגיעה אלינו מאמא אדמה והיא חומר גלם טבעי לחלוטין שלא ניתן לייצר בצורה מלאכותית, מה שמקנה לה ייחודית שאין דומה לה, כלומר לא תמצאו שני אריחי או מרצפות שיש זהים בכל העולם, העיצוב שלכם הוא רק שלכם!.

ליטוש

– בניגוד לחומרי גלם רבים שמתבלים ככל שעובר הזמן וזקוקים להחלפה, את השיש ניתן לחדש באמצעות ליטוש, פעולת הליטוש מבריקה ומחדשת את הריצוף ומחזירה לו את הברק והניצוץ שהיו לו כמו ביום רכישתו.

ריצוף שיש
ריצוף שיש חוץ