מידע על ספי חלון

ספי חלון מוגדרים כסוג של קופינג (פלטת אבן שהורכבה מראש) ומשמשים לניקוז המים ומניעת חדירה של גשם ורטיבות אל קירות הפנים. בהיבט הדקורטיבי משמשים ספי החלון ליצירת גימור אסתטי לאלמנטים שונים בנוסף לחלונות, כגון קירות, גגות ומעקות.

ספי חלון משיש חברון מחירים

אנשי המקצוע מבית “בני רוקח תעשיות שיש”, הנחשבת לאחת מהחברות הוותיקות והבולטות בישראל בענף השיש, האבן והגרניט, מסבירים שספי חלונות אהודים ופופולריים מאד בקרב הציבור הישראלי.

הסיבה לכך היא, שמעבר לעניין הפונקציונלי למניעת חדירה של לכלוך ונוזלים מבעד לקירות וחלונות הבית, בהיבט העיצובי כמו גם בהיבט המטפורי מהווים ספי החלונות כמעין מסגרות שדרכן ניתן להשקיף על העולם ויש להן לא מעט משמעות והשפעה על האופי התמונה כולה.

לפני שמתקינים ספי חלון

מבית “בני רוקח תעשיות שיש” מציינים שישנם כיום סוגים רבים של חלונות וספי חלון, שחלקם סטנדרטיים ושמרניים בעוד אחרים עשויים מחומרים עכשוויים שונים ובעיצובים מודרניים חדשניים, וכאשר מתעניינים בספי חלון לבית חשוב לשים את הדעת למספר נושאים שאחד המרכזיים שבהם נוגע לסוג האבן שממנה הם עשויים.

ניתן למצוא בענף ספי חלון מאבן שיש חברון, אבני צפחה, טרוורטין, שיש, אבן חלילה ועוד מגוון סוגי אבן שונים. עם זאת, במהלך הזמנת ספי חלון מכל סוג של אבן, חובה לוודא שהם אינם עשויים מאבן סופגת אלא אטומים למים.

תנאי נוסף מתייחס לעובי ומבנה ספי החלון, שצריכים להיות בנויים באופן מסוים על מנת שיאפשרו למים לטפטף כלפי מטה ולא לאורך הקירות, שכן, טפטוף לאורך הקירות עשוי להותיר בדרכו מטה שובל של לכלוך וסימני רטיבות.

ספי חלון וקופינג שיש חברון עלויות ומחירים

במהלך התקנת ספי חלון לבית חשוב להקפיד ולבצע אטימה בין ספי החלון לקירות הבית למניעת חדירת רטיבות אל קירות הפנים. כמו כן, יש לבדוק את האיטום מידי כמה שנים ולחדש אותו במידת הצורך.

ניתן, כאמור, למצוא כיום בשוק מגוון סוגים ודגמים של ספי חלון מחומרים שונים ועיצובים השובים את העין, החל מספי חלון מחיר 90 ₪ למטר רץ לא כולל התקנה (מינימום של 60 ש”ח) שעשויים משיש חברון ועד לספי חלון מאבן חלילה בטווח מחירים שנע בין 140-200 ₪ למטר רץ, לרבות התקנה, בעובי 3 עד 5 ס”מ וברוחב משתנה.

מחברת “בני רוקח תעשיות שיש” מציינים שחשוב להתאים את ספי החלון למראה הכללי ולסגנון העיצובי של הבית, אך חשוב לא פחות לבצע את הרכישה אצל משווקים מורשים על מנת להבטיח מוצר איכותי ודקורטיבי כאחד.